God kväll!

Min dator vägrar att sätta igång och jag har ingen aning om vad problemet är.. Sitter just nu på min brors dator, så utförs det inte ett mirakel med min dator, så blir det tyvärr mindre bloggande..

Igår kväll skulle det vara en myskväll. Men det vände ganska snabbt och det blev istället film, middag och sedan firade jag & min älsklingen nyår hos honom med några nära vänner. Det blev en lyckad kväll/nyår!

Jag har varit hos min älskling hela dagen, har nog sovit för det mesta och kollat på film. Min bror kom och hämtade mig vid sju tiden och sedan åkte vi iväg till Landvetter för och hämta Zarah som är här på besök i en vecka.. Hon har åkt hem just nu och jag orkade inte åka med, så jag ska göra något vettigt.. Först hoppa in i duschen och sedan städa mitt rum. Sedan blir det att läsa Luftslottet som sprängdes och spela San Andreas på Ps2!! =) Ha en fin kväll! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0