God kväll!

Hej allihopa! Nu är jag hemma efter en helg som har spenderats både hemma och hos min älskling. Vi har inte gjort något speciellt. Kollat filmer och myst bara. Nästa helg är han redo för att äntligen komma ut efter skadan! =)

Jag sitter här och gör inte mycket, ska strax hoppa in i duschen och sedan blir det Tvn hela kvällen tills jag känner att det är nog.

Jag behöver semester till ett underbart ställe som får mig att må riktigt bra. Jag har tröttnat på kylan, den börjar bli för jobbigt just nu. Jag skulle göra allt för att få åka bort en vecka, om inte mer till mina bästa och saknade tjejer som är i Tunisien just nu i en månad, om inte mer. Jag vill också åka och få må bra i värmen, finns nog inget annat än det som kan göra mig riktigt lycklig just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0