God kväll!

Hej igen! Jag skulle ut en sväng till affären innan för att köpa lite godsaker.. Det var därför jag hade så bråttom.

Det är verkligen så otroligt kallt ute, går knappt och vara ute i detta vädret. Och jag som fortfarande går runt i min skinjacka.. Haha! Ska börja använda min vinterjacka nu, det är nog dags!
När jag kom hem så städade jag mitt rum och la in lite nya möbler. Jag älskar min nya möblering jag har gjort och jag trivs med det rätt bra. Ska behålla det så ett tag. Har fått in en liten " Skohylla made by Aliaa" haha. Så nu finns även mina skor i rummet, det låter nog lite konstigt, men det är snyggt ifall.
Vad har ni gjort idag, fått gjort något vettigt/roligt? =)

Är klar med allting just nu och sitter och kollar på Scrubs. Ska strax kolla på The Hills, den nya sesongen har kommit ut. Verkar jättebra! Vi hörs imorgon. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0