20.05

 Pga lite dåliga nyheter som kom upp tidigare idag här hemma så har tyvärr min farmor dött. Men jag hoppas att hon har det bättre där uppe. Det är folk som står familjen väldigt nära här just nu och de pratar, äter middag och har det trevligt. Var längesedan jag träffade på vissa av dom, så var roligt och se dom igen! =)

Kom hem för en liten stund sedan efter att ha varit och handlat lite godsaker till mig & älsklingen ikväll. Samah är även ute och hämtar mitt paket från Nelly, det hade visst kommit.. hehe! Så jag är rätt så glad över det, för nu får jag överraska henne med presenterna jag köpt!! =)

Nu ska jag spendera lite tid med resten av familjen och sedan åker jag iväg till min boyfriend. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0