100131

Hej bloggen!

Jag har haft en bra helg med vänner & min älskling. I fredags så blev det bowling och på lördagen så hade jag & min älskling en myskväll ihop! Idag har vi bara legat hemma och inte gjort någonting, sedan åkte vi iväg till M och chillade. En bra helg har det varit med andra ord!

Jag önskar att lovet redan hade börjat, men nu är det bara två veckor kvar, så det är bara att hålla ut. Jag tycker det ska bli lite skönt med en ny skolvecka, men det lär jag ångra mig om senare ikväll..

Har ifall duschat och ätit middag! Sitter här och väntar på att jag faktist ska orka börjar plugga. Har inte gjort det sedan i fredags och det är verkligen dags att börja med tanke på att jag faktist har två prov i veckan och kan knappt det ena av proven så nu gäller det att ligga i och kämpa tills på tisdag och förhoppningsvis få pusta ut på onsdag!

Hoppas ni haft en bra helg/kväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0