100126

Hej allihopa!

Idag är det tisdag och jag sitter hemma på min långa håltimma just nu. Jag börjar att bli sjuk! Förkylning, hosta och ont i halsen. Detta verkar inte riktigt leda bra alls.. Jag vill absolut inte bli sjuk nu, det är inte rätt tillfälle för det!
Annars så har skoldagen gått bra, har ju en lektion kvar som hålls på eftermiddagen. Jag tänkte att jag skulle piggas upp lite av o veta av att mina kläder/skor från Nelly hade kommit, men det hade dom visst inte gjort.. Lite tråkigt när man hade förväntat sig det, men imorgon hoppas jag ifall att de kommer!

Imorgon har jag ingen skola, UNDERBART!! Så idag spenderar jag lite mer tid med min boyfriend.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0