100123

Hej bloggen!

Igår kväll började det med tjejkväll. Det blev middag, skratt & massa skvaller som vanligt. Var en trevlig kväll ifall, som slutade rätt tidigt för mig med tjejerna för jag hade förbokat en taxi som skulle ta mig till Kinna vid elva. Så jag åkte in till Kinna för att umgås och dricka med några andra vänner. Jag hade det jättetrevligt! Jag & min pojkvän kom inte hem förrens vid fyra ungefär.
Gick upp rätt tidigt idag och åkte hem, sitter helt ny duschad och är hur trött som helst. Jag ska strax laga mat och sedan lägga mig ner och vila en stund.

Tänkte och ta det lugnt idag.. Men istället blir det ytterligare en rolig kväll med några vänner! Hörs senare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0