100119

Jag sitter just nu hemma och äter en köttbullemacka och kollar på Sjunde himlen. Jag tycker om det så himla mycket!

Dagen har varit jättebra och jag är så nöjd med Tekniken idag. Vi ska nu äntligen få börja att arbeta själva och bygga/utveckla saker. Jag & Cely har kommit på en jättebra ide och redan nästa vecka kan vi starta igång med det.
Annars har dagen bara flytit på och jag sitter just nu hemma pga att jag har en lång håltimma. Min sista lektion idag blir HK och då ska vi ha teori hela lektionen. Gött för en gångskull och inte laga mat hela tiden.
Åker sedan iväg till min älskling, ska bli skönt. =)

Nu ska jag kolla klart och sedan blir det plugg innan jag sticker iväg igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0