100118

Hej bloggen!

Var rätt så pigg när jag vaknade i morse, men nu börjar det att sjunka ner igen.. Jag har haft tre lektioner idag och det har varit både bra/roligt/skönt. Nu sitter jag här hemma och väntar på att klockan ska bli ett, så att jag kan åka iväg igen. Min andra lektion börjar klockan två och då är det uppe vid ett badhus för att vi ska ha dyk/livräddnings test. Jag är lite nervös, jag & dyka passar inte riktigt ihop, så jag hoppas att det inte är så noga med precis det. Annars så tror jag det blir roligt! =) Sedan slutar jag för dagen klockan tre ungefär.

Idag ska jag åka till Kinna med mamma & syster och kolla runt lite och sedan tänkte jag städa mitt rum. Sedan är det planerat att färga håret, om jag orkar dvs & plugga!! =) Talk to you latero.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0