100103

Det lär bli mindre bloggande den här veckan pga att det är min sista vecka innan skolan sätter igång igen och jag kommer knappt vara hemma, så då lider bloggen.. Sorry! Men ska försöka få upp inlägg så fort jag har tid över.

Igår åkte jag iväg till min pojkvän och myste med honom, vi kollade även på två filmer.. Eller jag sov rättade sagt under den första filmen, men var super pigg när vi skulle kolla på den andra. Hehe! Sedan övernattade jag där. Det är så härligt att vi bor så nära varandra, hehe! =)

Annars har jag inte gjort så mycket idag, varit med min älskling och sedan gick jag över till min syster en stund och nu sitter jag hemma! Ska strax hoppa in i duschen och sedan ska jag städa mitt rum pga att några personer stökat ner det (!!). Efter det blir det att kolla film och läsa en stund innan jag går och lägger mig..

Ha en fin kväll! ♥


Kommentarer
Postat av: PHOTONERDEN

Jo, samma här. Vill ha sommar nu! Och sen så börjar skolan snart så man går runt och tänker på det hela tiden. Ha det bäst

2010-01-03 @ 19:47:05
URL: http://photonerden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0