00.27

Jag har nog inte suttit och lyssnat på musik på evigheter känns det som. Jag ska strax lägga mig i sängen och kolla på Tv eller någonting, känner inte för att gå och lägga mig än.

Jag längtar till helgen. Jag har nu styrt upp en liten tjejkväll/middag på fredaga med tjejerna! Det ska bli himla roligt känns det som, men ska nog inte dra ut något i förväg och på lördagen har jag inte planerat någonting, så det kan bli skönt och ta det som det kommer. Men dagarna innan helgen så gäller det och plugga väldigt mycket. Det är mycket som ska göras innan jag går på lov vecka sju. Men det är bara att bita ihop ( Ja, fast jag också ger upp väldigt lätt när det kommer till många prov/läxor och stress.. ) så får man på något sätt hitta ett positivt sätt att tänka. Jag försöker det varje gång, ibland lyckas jag och andra gånger inte.

Det bästa jag har gjort idag är nog att ha skänkt en summa pengar till de drabbade människorna i Haiti. Det är något som alla borde göra!

Vi hörs imorgon bitti. God natt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0