So I pick the world up and I’ma drop it on your fuckin’ head.

Är hemma nu och välkommnades av min syster som är här och hälsar på ifrån Malmö. Vi kollar på tv och jag tänker väldigt mycket. Blandade känslor över vissa grejer, men egentligen borde man inte ha sådana tankar. Allt är ju riktigt bra i mitt liv, men det är alltid något som fattas.. Och jag hatar den känslan.

Det kanske helt enkelt är en dålig dag. En klump i magen som riktigt inte försvinner. Den är aldrig där annars, utan den kommer bara när som helst. Men det är bara att kämpa och hålla ut. Man lär sig att vara stark.

Nu ska jag hoppa in i duschen och försöka komma på andra tankar. Fick reda på att familjen skall iväg till Malmö på onsdag och det lockar mig väldigt mycket. Ett minus är att jag har skola på torsdag och på onsdag är jag upptagen med att träffa vänner. Hoppas inte jag behöver vara barnvakt.. Men ännu en gång, Malmö lockar mig.. Vi får se helt enkelt.. Impulsgrej kanske.


" So I pick the world up and I’ma drop it on your fuckin’ head "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0