RIDE

Sitter och lyssnar på massa partylåtar. Drömmer mig bort till när jag, Zarah och Steph var utomlands 2008. Det var helt sjukt galet vad kul vi hade när vi festade och bara allmänt var utomlands. Vi var utomlands hela sommaren förutom en vecka då vi var i Sverige om jag inte minns helt fel.

Ibland vill jag bara tillbaka i den tiden. Men nu är saker och ting annorlunda. Nu när vi alla tre har pojkvänner ( eller ja, två av oss ) så har det ändrats. Vilket är förståeligt. Senast när vi var utomlands så festa vi inte alls på samma sätt ute på klubbarna. Jag kan knappt vara utomlands utan att dö av saknad hem till min pojkvän.. haha. Men det är ett roligt minne att minnas tillbaka och tänka på hur vi var då och hur kul allt var då. Allt var så enkelt på den tiden.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0