Lonely

Idag är en sådan dag då jag hade velat mysa med någon!! Men inte ens det får jag göra. Livet har nog aldrig varit så orättvist som i sommar. Och jag vet inte ens vad jag har gjort för att förtjäna det heller. Jag som är så snäll och duktig annars.. Är nog inte så älskad av vem det nu än är som är uppe i himlen. Åh!!!!!!!!!!!

Tänkte åka med till Malmö idag, men jag har ju ett möte på måndag så det känns lite onödigt o bara vara där över helgen. Så åker nog på måndag efter mitt möte om det inte kommer upp något hinder och stannar kanske i en vecka, för sedan börjar jag skolan och jag gör inget roligt här i Mark endå. Då får det bli massa shopping och fika i Malmö. Några drinkar på det hela också.. Lovely!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0