Inte så trevlig morgon..

Använde en ny hudprodukt igår som inte riktigt ville vara snäll mot mig. Nej, men när jag vaknade upp i morse så går jag till speglen för att kolla mig själv i ansiktet och då ser det ut som att jag fått brännskador över hela kinderna. Fick rejäl panik, visste inte vad det var.. Tills jag kom på att jag använde den nya produkten igår och jag antar att den reagerade på ett väldigt dåligt sätt. Kändes piss, men nu har jag lagt på en salva så det börjar lägga sig.
Får hoppas att det verkligen lägger sig helt!!

Så ja, nu är alla mina planer som jag hade idag/veckan förstörda om inte "brännskadorna" lägger sig. Känns väldigt jobbigt och TRÅKIGT. Men det finns inte så mycket att göra åt det.

Nu ska jag fortsätta kolla på Jims Värld! Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0