Goood niiight

Har precis kommit hem efter en skön och go kväll med tjejerna. Vi har gjort det vi är bäst på - att prata. Och det är alltid lika trevligt varje gång. Att man kan ha så mycket att prata om. Min mun gick i varv ikväll, jag hade mycket att säga. Och jag underhöll dom med att berätta lite roliga historier. Kan ju bara säga " A indian girl takes... " Ja, det är en gåta ni för lösa själva om ni vill veta vad det handlar om. Haha!

Annars så ska jag lägga mig och kolla lite tv och mysa med min rosa gris. Trots att det bara är ett gosedjur och trots min ålder, så borde jag ju egentligen inte ha ett gosedjur, MEN jag älskar detta gosedjuret så himla mycket. Det känns till och med som mitt egna barn ibland.. (haha, tror jag börjar bli sjuk i huvudet eller något..) Nej, men seriöst. Sötaste som finns!!

Och imorgon tror jag att jag flyttar hemifrån för ett tag. OM jag hittar någon som vill ha en inneboende som är helt underbar dvs mig!!!! =) Hojta till!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0