God natt!

Har haft en riktigt bra dag. Ett bra avslut på sommarlovet. Ikväll har jag hängt med Stephanie. Vi har inte gjort mycket, men det spelar ingen roll, för det är alltid lika trevligt endå. Vad skulle jag göra utan henne ibland? Hon är som min psykolog.

När jag kom hem så duschade jag och sedan har jag fixat håret/ögonbrynen och allt som hör till. Nu sitter jag med datorn i knät och är riktigt hungrig.. Mamma håller på och fixar i köket, så jag kan inte laga min kvällsmat som min pojkvän gjorde till mig igår och det var riktigt gott. Men jag får helt enkelt stå ut en stund till. Efter kvällsmaten, så får det bli att ligga i sängen och kolla tv tills jag somnar.

Pratade även med min pojkvän innan och de skulle precis börja spela spel. Lite avundsjuk blev jag, hade gärna velat vara med.. Men det går ju tyvärr inte.. Nu ska jag börja med maten! Puss!


Lycka, om man går sin egen väg.

Kommentarer
Postat av: stephanie

de vet du att det är , man skalla bara göra de på rätt sätt lycka till å messa mig imorrn puss!

2010-08-18 @ 22:17:32
URL: http://lastephaniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0