Fredagkväll

Efter mitt förra inlägg så fortsatte jag att läsa tills jag somnade. Sov i ungefär tio minuter och precis när jag vaknade så fick jag ett sms av Stephanie. Bytte om ganska fort och sedan gick vi till affären och sedan satte vi oss ute och pratade lite. Ännu en gång dåliga nyheter, men tackar gud att du/ni klarade er!!

Sedan gick jag hem och färgade både mitt och mammas hår. Min bruna nyans har försvunnit, så färgade det en nyans brunare än vad jag brukar ha och mamma fick ljust hår.. Att vissa har tur med att få ljust så lätt! Orättvist!!
Har annars duschat och nu sitter jag här. Har slängt in en maträtt i ugnen och väntar på att den ska bli klar.. Var ett par dagar sedan jag åt riktigt mat och det känns verkligen kan jag säga er.

Ska fortsätta min kväll med att mysa med mig själv. Ligga i sängen och kolla film.. OCH läsa. hehe! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0