Fredag 20e augusti - 01.16

Jag skall säga er att det verkligen känns i både huvudet och ögonen att jag varit uppe sedan klockan sju i morse. Jag har hunnit med två långpromenader, skola, varit på lasarettet, handlat mat, kolla film, vara barnvakt och till slut hänga med lite vänner. Jag har varit igång hela dagen och ångrar just nu att jag inte bara åkte hem efter skolan direkt och la mig. Jag skulle haft en mysfredag istället!! Men det får vi ta nästa vecka.

Kom hem för en stund sedan. Har hängt med lite vänner, som fortfarande festar, men jag var duktig och tog en taxi hem. Läste precis min vän Stephanies blogg (vet inte riktigt hur man länkar) och det fick mig att tänka på en sak. Trots att jag endast är 16 år och det är nu jag ska leva livet fullt ut.. Ni vet allt det här med festa på helgerna, dricka, vara galen osv? - Har kommit fram till att det inte är min grej. Jag känner att jag redan har gått igenom lite av det och det passar inte mig. Visst, jag kan sitta och kanske ta någon/några groggar på helger, men sedan tröttnar jag. Och fy, vad jag är trött på det. Jag är inte alls någon partypingla, jag är en tjej som verkligen älskar att sitta hemma och bara ta det lugnt. Kolla filmer, gå på bio, fika, träffa nytt folk osv.

Jobbigt bara att nästan alla man känner gör det rätt ofta. Och det är nu det känns lite härligt att skolan har börjat, för då har man annat och tänka på. Behövde skriva av mig lite om det...

Nu ska jag lägga mig och imorgon blir det en lååång sovmorgon! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0