Förbannad

Fyfan vad jag hatar människor. Seriöst! Vissa människor är bara så sjukt jävla körda i huvudet. Inte nog med det.. Det stör mig så mycket att bara för att det tagit slut med någon, så ska plötsligt ALLA vända sig emot en. Jag tycker det är fruktansvärt fel. Annars hälsar man/umgås/bjuder hem en osv, men sedan plötsligt är det som att man vore ett spöke? Fyfan för folk. Att jag aldrig lär mig. Fett dålig stil, verkligen. Nu har man insett vart dom står. Tack ännu en gång för bevisningen folk!!

Kan inte med ord förklara hur arg jag e just nu. Eller arg och arg, jävla besviken på ett sätt då man verkligen inser att folk verkligen kan vara så ytliga. MEN jag är så mycket bättre och det vet jag innerst inne. Jag fattar egentligen inte själv varför jag ens lägger ner tid och skriver detta på bloggen, men jag måste få ut vad jag känner. Allt är bara så fel!!






Kommentarer
Postat av: Petra

Glömde du någonstans på vägen att vi bor i Mark...?..



Kram

2010-08-05 @ 00:29:04
URL: http://metrobloggen.se/hospetra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0