En bra tisdag!

Hej allihopa!


Idag har det varit en bra dag. Först blev det lite konstigt i morse med kort och så, men allting ordnade sig framåt dagen så jag och min pojkvän åkte in till Göteborg för att kolla på Jose Gonzalez! Min pojkväns vänner var också med. Men det var ifall trevligt!! =) Var hemma vid halv nio och då mötte jag på min mamma, så jag har hängt med henne i någon timma. Trevligt slut på dagen!

Och nu sitter jag med datorn i knät och kollar film. Jag är helt slut. Känns som att jag ska somna när som helst, men det har jag inte tid för just nu. Ska kolla alla bra serier och samtidigt packa lite. Imorgon blir det en hemmadag förutom att jag ska snabbt in till Kinna för att lämna min packning och gå till banken.

Ha en fin kväll! Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0