Allt möjligt!

I fredags så hade jag, Samah och Alexandra en minitjejkväll med dricka och massa prat. Det var trevligt! Vid tio tiden tog vi en taxi till Kinna och gick till Nightlife. Var en hel del folk där och jag hade en trevlig kväll. Vid tolv tiden så mötte jag upp min pojkvän och gick hem.
På lördagen så var jag och min pojkvän på kräftskiva hos hans syster. Det var också trevligt.. Så denna helgen har varit rätt bra.

Idag är det söndag och det känns rätt okej. Ingen skolångest pga att mitt schema börjar inte förrens den 2a september dvs på torsdag. Så jag har en veckas ledighet nu. Det känns rätt bra, men endå inte. Har inte så mycket att göra på dagarna, så det blir långtråkigt tillslut, men det ordnar nog sig.

Sitter ifall hos min pojkvän och lyssnar på musik. Ska äta middag här och sedan åker jag hem. Lär inte göra någonting roligt idag förutom att sitta hemma.. Men jag saknar verkligen hem och till mitt rum!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0