5e augusti 2010

Hej bloggen!

Idag är det torsdag och jag vet inte riktigt vad jag känner. Jag mår bra, men endå är jag lite halvt arg och ledsen. Eftersom att jag konstigt nog har blivit så iskall så får jag inte fram tårar längre. Eller ja, inte än ifall. Och det där skall jag säga er är KONSTIGT. Jag är nog världens känsligaste människa och gråter för minsta lilla grej och det som har hänt, är inte en liten grej. Men, jag vet inte.. Vi får hoppas på en bra dag ifall! =)

Har vaknat tidigt varje dag denna veckan, men idag tvingade jag mig själv att ligga kvar tills klockan ett. Kände på mitt hår när jag vaknade och äcklades nästan.. Så nu har jag duschat och känner mig riktigt fräsch!! Fick mig även ett oförväntat samtal innan, men vad glad jag blev. Så på måndag är det ett viktigt möte som gäller!! Åh.. Nervös! Glada nyheter behöver jag just nu.

Nu ska jag fixa håret osv.. Vi hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0