4e augusti 2010

God morgon allihopa!

Hade en bra kväll igår. Vissa människor är bara helt enkelt så underbara, synd att inte alla är det. La mig ganska sent igår och är uppe nu. Det känns lite för jag känner mig ganska trött, men orkar verkligen inte ligga kvar i sängen och sova.. Konstigt nog. En dusch kanske hjälper?

Jag sitter istället och lyssnar på massa musik samtidigt som jag rensar min facebook/mobil. Lär la sitta kvar här ett tag innan jag ska duscha och sedan får jag hoppas på att Zarah och Steph har vaknat. Vilket jag absolut inte tror, men man kan ju hopas som sagt.

Vad ska jag göra idag då.. Ja, ingen aning. Något som inkluderar att vara skit snygg, vilket jag alltid är, men extra snygg och ha på sig ett par nya klackar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0