30e augusti 2010

Hallå allihopa!

Idag är det måndag. Dom flesta är la på jobbet eller i skolan just nu, förutom jag då som har ledigt till torsdag. Vaknade till vid ungefär nio och sedan tvingade jag mig själv att ligga kvar till klockan tio. Vad gör jag uppe så här tidigt på en ledig dag då jag inte har något att göra? Jobbigt..

Annars så var Alexandra och Samah här så jag satt och pratade med dom lite. De skulle iväg och tatuera Alexandra. Spännande, men det lär göra svin ont!! Ångrar lite nu att jag inte följde med.. Men men.

Ser ut och vara riktigt fint väder ute idag, men när jag gick ut i balkongen så ångrade jag mig direkt.. Fattar inte hur det kan vara så kallt i augusti.. Hösten är verkligen på väg.

Vi får se vad denna dagen har att erbjuda! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0