23e augusti 2010

Hej allihopa! Eller god morgon kanske jag ska säga..

Vaknade upp strax efter klockan sex i morse. Kände mig ganska trött då, men drack Energidryck och åt frukost så jag piggnade till lite. Tog bussen till skolan och gjorde engelska diagnos. Slutade efter diagnosen och då var klockan bara nio. Tog mig en promenad hem med mp3 i det fina vädret.

Nu sitter jag hemma och är trött!! Vet inte vad jag ska göra. Det kan vara tråkigt att sluta tidigt för då har man hela dagen på sig och eftersom jag inte gör något på dagarna, så blir det långtråkigt.. Men nu funderar jag på att gå och hyra filmer och ligga i sängen hela dagen, kanske hälsa på min pojkvän eller sova..

Vi får helt enkelt se vad ödet väljer.. haha! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0