21.47

Min söndag har spenderats med min pojkvän. Ville verkligen inte lämna honom, det var så härligt och ligga i hans varma famn, men tyvärr så måste man släppa saker och ting ibland.

När jag väl kom hem så plattade jag mitt hår och sedan har jag varit ute med Samah. Nu sitter vi här hemma och kollar på en film. Jag är inte så koncentrerad, sitter hellre vid datorn.. Ska ifall ta fram lite grejer jag ska ha med mej till skolan imorgon och sedan lägga mig och kolla tv tills jag somnar.. Ska upp väldigt tidigt imorgon, redan halv sju tror jag, om inte tidigare.. Åh vad jag inte gillar att börja tidigt!! Men får hoppas jag slutar efter diagnosen.


Jag, för ungefär ett år sedan.. Saknar mitt hår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0