21.15

Hej allihopa!

Min tisdag har varit riktigt bra. Började med skolan i morse och då hade jag svenskaprov. Gick hem från skolan vid ungefär halv elva och då tog jag en behövlig dusch. Sedan låg jag och sov/kollat tv i några timmars tills jag fick ett sms där det stod om jag ville åka med till Borås.

Flög upp ur sängen och tyckte det var en jättebra ide med tanke på att jag är ute efter nya kläder/skor. Åkte ifall in med Stephanie och vi fixade en kamera till henne och sedan hann vi snabbt shoppa åt mig. Fick med mig två skjortor/tröja, ett par byxor och en väska som gjorde mig fattig!
Jag är nöjd med mina köp ifall, det var det värt. Och när jag kommer hem har Samah kläder åt mig som hon beställt på HM och inte ville ha, så idag har jag fått en hel del nya kläder. Underbart!

Efter besöket i Borås så åkte jag och hälsade på min pojkvän. Var härligt att få pussa honom, har saknat honom så mycket trots att det bara gått två dagar sedan vi sågs.. Fast nu kom jag på att två dagar är alldeles för mycket, haha. Någon stund efter så åkte jag hem och nu sitter jag här. Är riktigt hungrig så ska laga något att äta och kolla på film. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0