18.30

Dagen har gått fort, men endå inte.. Det är ju ett par timmar kvar innan dagen är slut helt.

Innan mötte jag och Zarah upp Stephanie. Vi satt ner och pratade i väntan på att Zarah skulle åka hem till Malmö igen och det har hon gjort nu. Känns redan tomt här hemma, men det är bara att vänja sig. Har städat upp i mitt rum och det ser en aning bättre ut än när Zarah var här, haha..

Har suttit och läst ett tag nu. Har fastnat för boken Små gula citroner, fick den i julklapp av Claes syster. Har ju inte direkt så mycket annat för mig, så läsa funkar utmärkt. Sedan ska jag till affären, dags att färga mitt hår igen och sedan hyra filmer!!

Ha en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0