17e augusti 2010

Hallå allihopa!

Tisdag idag och skolan börjar om två dagar. Jag har ångest skall jag säga er!! Men det går nog över får vi hoppas. Sommarlovet har gått alldeles för fort tycker jag.

Annars så är det min och min pojkväns ett års dag. Vi hade planerat en mysig picknik, men vädret tillåter det ju inte, så det är synd. Så vi har ingen aning om vad vi ska göra.. Vi går runt och frågar varandra hela tiden, haha.. Vi har ifall ätit en tidig lunch aka frukost och kollat film än så länge. Nu är han iväg och tränar och jag sitter här.. Tänkte lägga mig i soffan och kolla tv.

Imorgon åker jag hem igen.. Buuuuh! Tråkigt nu när jag bott här i en vecka och jag har vant mig. Tackar ÄNNU en gång att vi bor så nära varandra. Tillbaka till skolan och allt det keliga.. Inte ska vi nämna plugget heller.. MEN jag överlever nog. Hehe!

Ha en greaaaaaat day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0