16e augusti 2010

Hej allihopa!

Vad har jag gjort idag då? Vaknade runt tolv i morse och klädde på mig ganska fort för att sedan cykla in till byn för att möta upp Samah och Christoper. Vi var på jakt efter något spel vi kunde spela, för att vi skulle ha spelkväll, men hittade ingenting som passade oss. Fick med mej hem hudprodukter, mascara och hårfärg ifall. Cyklade sedan tillbaka till min pojkvän där jag färgade håret och fixade mig, sedan blev det god middag! Efter en stund fick vi skjuts in till byn igen.

Nu sitter jag hos Samah&Christoper med min pojkvän. Vi har haft spelkväll idag och tillslut så spelade vi Monopol. Claes vann såklart och gissa om han var stolt över det.. Lär la ifall sitta kvar här ett bra tag till och sedan sticker vi hemåt! Hoppas ni har en bra kväll! Pussar.

Imorgon har förövrigt jag & mannen ett år ihop.. Väntar fortfarande på han skall fria.. (haha)

Kommentarer
Postat av: Cely

Grattis bumbi! :D <3

2010-08-17 @ 11:47:28
URL: http://cely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0