16.18

Nu har jag tagit tag i vissa saker som var nödvändiga att göra, så nu kan jag bara slappa och det känns skönt. Fast jag har slappat ett tag nu med hög musik och njutit. Ibland är det underbart att vara ensam hemma!! Jag kommer att bli en väldigt bra hemmafru, förutom att jag inte är bra på att laga mat, men det går ju att ordna. Haha!

Sitter och kollar på The City! Väldigt bra program! Börjar att bli hungrig och ska försöka att laga till något gott. Är så himla sugen på något, men jag vet inte riktigt vad. Nu har jag hela lördagen framför mig och jag vet inte alls vad jag ska göra.. Funderar på att ha en myskväll hemma bara med gott att äta och film.. Ja, vi får väl se som sagt!

Ha en fin dag ifall! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0