16.07

Jag har blivit brun och så har jag tappat matlusten. Jag är ganska nöjd! haha

Annars så har jag duschat, legat i min säng och kollat några Jims Värld avsnitt, sovit och sedan hängt med min syster. Nu vet jag inte vad jag ska göra längre.. Kanske blir en tripp ut! Vi får se.

Väntar på att Samah ska komma hem och ge mej en present. Jag tror jag vet vad det är, men inte riktigt säker.. hehe.  Måste köpa något fint och stort till mig själv nu när jag känner att jag behöver det. Har redan köpt en ring som jag älskar och till och med förlovat mig med den.. ( Förlovad med mig själv..tragiskt!! haha ) Och så har jag min favoritkille aka min Nöffisen. Känns som att jag har allt jag vill ha nu faktist, lovely!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0