15.10

Hej igen!

Har hunnit med skolan, fikat/lunchat och även träffat min pojkvän en stund. Det börjar kännas att jag inte sovit många timmar inatt, för jag känner mig som en zombie. På riktigt! Jag är riktigt trött och det glada humöret börjar att sjunka lite..

Nu är jag ifall hemma igen. Känns riktigt underbart. Kollar på tv och ska strax äta mammas goda middag! Sedan ska jag lägga mig i sängen och vila lite. Senare ikväll ska jag nog träffa Stephanie. Kulkul!

Imorgon börjar jag vid klockan nio och tror inte jag går så sent imorgon heller. Känns underbart, för då kan jag slappa hemma och sådant inför kvällen. Ingen aning om vad jag ska göra, men något roligt vill jag göra ifall! Försöker njuta och utnyttja dagarna då jag slutar tidigt och nu när det är helg, så vill jag göra saker mer än någonsin hehe. Bra mjukstart!!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0