11e augusti 2010

Onsdag idag och dagarna går så fort. Imorgon är det exakt en vecka kvar innan jag börjar skolan. Längtar absolut inte!

Har varit i full gång på förmiddagen. Har rensat min garderob och insett att jag har väldigt mycket kläder. Onödiga kläder som fick åka ner i en resväska för jag hade ingen aning om vart jag skulle lägga dom. Har lagt undan alla vinterjackor osv. Sedan städade jag själva rummet och slängt ut en hel del grejer. Känns underbart!!

Nu sitter jag här och pustar ut.. Kollar på tv och funderar på att hoppa in i duschen. Ska möta Stephanie lite senare och ikväll blir det mys med mig själv!! =) Måste även packa lite.. Jobbbiiiiggtt!

Vi hörs senare. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0