Update

Sitter hos min syster nu med några tjejkompisar. Mucho roligt! Man borde dricka oftare och bara vara tjejer, allt blir ju så lyckat då. Massa skratt, killsnack och detaljer som aldrig kommit på tal förut. =)

Nu känner jag att alkoholen börjar ta över. Det var nästan på tiden! Ska även över till min älskade pojkvän snart.

Imorgon åker Zarah & Steph till Tunisien för ungefär 10e gången. Jag är super glad för deras skull, men ledsen över att de lämnar mig här helt ensam. Hehe. Vi hade planerat denna helgen så väl, men tyvärr så blev det att dom precis hade chansen o åka denna helgen. Jag skall försöka och klara mig så gott och väl utan dom! Jag älskar ER!

LATER!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0