SEGT.

Uh, dagen går ju så segt. Jag har ifall hunnit att plugga lite och även försökt på mej att skriva lite på min låt. Jag skall säga er att det inte är det enklaste. Usch, vad jobbigt. Behöver nog hjälp och det skall jag skaffa också. Hehe! Har även fått lyssnat på mina Thåström skivor. Mycket bra skall jag säga er. Det var bara att höja volymen på Tvn och drömma sig bort.  I väntan på att Samah skall komma hem, så att vi att vi kan fixa en sak så har jag absolut ingen aning om vad jag skall göra. Längesedan jag kände mig så här rastlös och var ett tag sedan jag ens satt hemma en hel dag. Måste nog börja vänja mig igen, för de senaste tre veckorna framöver ( om jag minns rätt. ) blir det massvis av pluggande eftersom jag har prov framöver nu. Ja som sagt, bara att stå ut. Snart går vi ut på praktik och sedan blir det lov i en vecka. Åh, jag längtar så sjukt mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0