Regn.

Nu har jag pluggat i några timmar och fått gjort klart det mesta på mitt inlämningsarbete. Har nämligen ett inlämningsarbete i kemi som skall in som ungefär två och en halv vecka. Om jag inte minns fel, kanske bara var två veckor. Men spelar ingen roll, det skall ifall in. Jag satt i biblioteket med min ipod och skrev ner massa grejer innan på lektionen, eftersom att dom som har valt och ha inlämningsarbeten istället för prov, får arbeta fritt. Det var så lugnt och skönt. Vilket det har varit hos min syster också. Man får gjort massa i lugn och ro. Nu skall jag ifall inte plugga mer för dagen, jag är så himla nöjd med det jag har gjort, så det får räcka för idag. hehe!

Nu regnar det en massa ute, lite trist. Jag som hade tänkt och åka hem. Men ingen lust direkt att gå i detta vädret, så nu skall jag kolla upp en buss. Så förhoppningsvis kommer det en ganska snart.

Mamma och pappa hade tydligen beställt nya sängar och dem skulle vara här på torsdag. Så jag hoppas att dem har kommit nu när jag kommer hem! =) Har också fått hem ett avi om mina skor, nu skall jag bara orka flytta mitt arsle och hämta dom enda uppe vid Shell.. Undra hur det kommer att gå.

Hörs när vi hörs. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0