PAINTEDBYNUMBERS.

Hej allihopa!

Dagen har spenderats i göteborg med Zarah & Steph. Det gick otroligt fort och vips så satt vi på bussen tillbaka hem till Skene igen. Fick köpt mig en ögonpenna, två par byxor och en tjocktröja. Jag är mycket nöjd! =) Jag som letat efter jeans som en galning och nu fick jag äntligen köpt två par. Annars så gick vi runt i affärer och så. Har varit lite jobbigt, har hostat en jäkla massa. Känns som att jag kommer vara dödssjuk tills helgen. Usch, men jag hoppas inte på det. Denna helgen har jag sett fram emot och oavsett vad, så skall jag inte sitta hemma och vara sjuk. Verkligen inte! hehe.

Annars så gör jag inte mycket, Zarah skall strax åka hem tror jag, så jag skall lägga mig i min sköna nya säng. ( Den var bedårande att sova it!!! ) och kolla på Bröllopsduellen.

God natt. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0