Orienteringsdag!

Hej bloggen!

Inte orkat blogga förrens nu. Idag har jag ifall haft orienteringsdag och jag började halv elva. Kände mig som en helt ny människa när jag vaknade i morse, helt utvilad. Orienteringen gick bra, lite vilse i skogen. Men tillslut så hittade vi fram! Vilken tur för oss! =) Dagen slutade vid halv två. Var hemma vid ungefär två och då var jag stendöd i min kropp, fick nog träning för en hel vecka skulle jag kunna tro. Men jag duschade och åt, sedan var det tänkt att åka in till Kinna. Men blev tyvärr inte så. Istället satte jag mej ner och pluggade. Var även barnvakt en stund, men eftersom buspojken var ute hela tiden, så kunde jag fokusera på pluggandet. Så det är ungefär det jag har gjort denna onsdagskväll. Inget bättre för mig endå, hehe.

Sitter ensam hemma just nu och väntar på att mamma och pappa skall komma så de kan köra mig till Kinna. Skall hälsa på Samah & Christopher. Orkar inte sitta hemma mer, känner att jag pluggat klart för dagen.
Har ju som sagt prov på fredag i Första världskriget. Var inte så jobbigt att läsa på inför som jag trodde.. Varför tror man alltid så mycket?

Redan torsdag imorgon! Två dagar kvar och sedan kommer Zarah & Steph hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0