Mitthuvudsprängssnart.

Det pågår så mycket i mitt huvud just nu. Det är helt sjukt. Mina tankar dödar mig snart känns det som. Jag har fått höra massvis av grejer som har fått mig att tänka mer noggrant på saker o ting. Jag vet bara inte, det är nog det enda jag kan säga. Jag vet absolut ingenting och jag vet inte hur jag skall göra. Det är bara så mycket för mig. Som sagt, jag vet inte. Så jag låter det vara så tills vidare.

Annars måste jag tacka Zarah och Steph som står ut med mig. Ni betyder så otroligt mycket för mig och ni är dem bästa som finns, utan tvekan. Jag vet att jag alltid har er där och ni bryr er verkligen. Det kallar jag riktiga vänner.

Ha det så bra sålänge!


Kommentarer
Postat av: Zara

Självklart kommer vi alltid vara där för dig Alush ♥

2009-09-02 @ 02:33:09
URL: http://justlovemyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0