LÖRDAG.

Hej bloggen!

Idag mår jag inte så bra som jag borde, hehe. Vet inte riktigt vad det beror på. Att jag varit sjuk, blev det för mycket drickande igår, eller vad? Haha. Som tur va börjar det gå över. Tror också att jag sovit alldeles för lite.
Annars så var fredagskvällen super bra! Började med Skenemarten och sedan åkte vi vidare till Kinna och gick till Nathy. Sedan efter ett tag så gick vi till Henry. Fyfan, det var så sjukt roligt. När man inte planerar grejer, så har man alltid som roligast. Planerar man så går det oftast åt helvete, eller rättade sagt alltid åt helvete när det gäller mig. Var inte hemma förrens vid sex på morgonen och gick inte och la mig förrens vid halv åtta och vaknade elva. Det var kämpigt skall jag säga er, fyfan.

Hela dagen har spenderats på Skenemarten. Samma sak varje år, men endå är man där. Sedan blev det mat på Napoli. Det behövdes verkligen! Och nu sitter jag här. Har duschat och sitter och tror jag somnar snart. Tänkte måla naglarna och sedan vila en stund. Planerna för ikväll är ifall inte satta än, vill gärna dricka. Men dem andra är verkligen inte sugna, så det återstår och se. Jag vill absolut inte sitta hemma ifall.

Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0