Lördag!

Jag är fortfarande barnvakt. Skall nog aldrig mer ställa upp på det, ifall inte när det gäller och vara barnvakt en hel dag! Jag har hunnit med att plugga och sova i någon timma också. Sedan har jag bara gått runt hemma och sedan kollat på Tv. Jag har även pratat med mamma och dem är hemma om si och så där två timmar. Fast det var när jag snackade med henne för någon timma sedan, så vi hoppas att dem verkligen är hemma tills klockan elva. Tänkte att broshan skulle ta över passandet, men han skulle tydligen iväg till Göteborg med sina vänner. Han kör ikväll, så han sa att han ifall kunde hämta upp mig ifrån Kinna i natt ifall jag inte ville ta bussen. Så det tackar jag gärna för!

När föräldrarna kommit hem så sticker jag iväg till Kinna! Ha en bra lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0