Jay Sean.

Jag har hittat världens bästa låt. Kan dock inte lägga upp den här pga att länken inte funkar och läggas in. Men låten heter ifall Down med artisten Jay Sean. Den är så fruktansvärt bra! Min nya favoritlåt. Är kär på nytt. hehe.

Sitter hos min syster nu ifall och väntar på att min andra syster skall komma över med Buzz och så. Jätteskoj! Jag längtar jättemycket. Jag vann tre gånger sist vi spelade, sedan gick det åt skogen. Haha! Men denna gången skall jag nog kunna lyckas vinna någongång. =)

Vi ska kolla på Efterlyst vid klockan nio också. Hehe, uh jag längtar.. Får se om jag vågar kolla, beror på hur jag tar mig hem också. Tar jag bussen, så lär jag nog inte kolla alls Ja, jag är väldigt feg av mig och kan bli rädd för minsta lilla grej.

Ha det fint. Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0