FRIDAY.



Nu har jag duschat och ätit. Sitter och lyssnar på musik för att bli på bättre humör. Mitt humör var inte på topp idag skall jag säga er och jag undrar varför. Vet nog varför, kan bara inte skriva det här. För då hade jag la vänt upp och ner på hela fredagen för en viss person. Höhö. Klockan är knappt fyra och jag orkar inte börja fixa mig än, för det är ju flera timmar kvar tills klockan blir ungefär nio ikväll. Och jag vet inte vad jag skall fördriva tiden med, datorn är ju inte direkt något alternativ för att man blir galen om man sitter för länge nu för tiden. Innan kunde jag sitta en hel helg utan att klaga. Tänka sig vad saker och ting kan förändras. Den som orkar läsa detta är värd guld! Ha en toppen dag mannar!


Kommentarer
Postat av: stephanie

MINNEN den låten loove looooove <3

2009-09-11 @ 20:06:56
URL: http://lastephaniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0