Forever is a long long time.

Nu är jag klar med mitt arbete och har skrivit rent på datorn. Höhö, duktigt! Även skrivit klart en grej som skall skickas med till praktiken som vi har v.42 & 43. Är inte så långt kvar dit! Hehe. Så nu har jag fått gjort något vettigt. Känns skönt och ha det gjort. Slipper man oroa sig nu när det är helg och Skene Marten. Då vill man njuta och inte alls tänka på läxor. =)

Jag blir som ett litet barn så fort Skene Marten är, helt seriöst. Kanske beror på att det alltid har varit så lyckat när det är och att jag har flera minnen därifrån? Mjo, kanske. Känns så tomt på måndagen då dom åker härifrån. Ja, jag kan fortsätta i en evighet.. Allt kommer helt enkelt kännas så underbart i helgen.

Klockan är nu tio över tolv, vet inte vad jag skall göra.. Tror ifall jag skall till skolan imorgon faktist. Orkar nog inte sitta hemma, för då kommer jag förmodligen sitta hemma hela fredagskvällen också. Vilket jag helst inte vill, men vi får se hur jag mår på morgonen.

Ha en bra dag. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0