Desperate housewives.

Nu är jag hemma igen efter att par timmars städande med mamma hemma hos min syster. Mamma blev förskräckt när hon gick in i lägengheten och började genast att städa. Allt skall vara perfekt enligt henne, speciellt när det gäller att hålla det rent och fint i en lägenhet. Det var ifall trevligt och spendera tid med henne där.

Vi kom hem för en stund sedan och jag har precis gjort lagat potatismos med korv. Åh, vad gott! Har inte ätit sedan jag var i skolan. Så det lär smaka bra. Och om ungefär två minuter börjar    Desperate housewives. Jag längtar, det är repris men dubbelavsnitt! =)

Efter det lär det bli någon film och sedan sängen. Börjar ju endå inte förrens halv elva imorgon, så lite bör man ju njuta! =)

Hörs imorgon. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0