ANOTHERDAY.

Hej allihopa! Jag har blivit så dåligpå att blogga, ber om ursäkt. Skulle nog aldrig tro att jag skulle skriva så här, men jag har faktist helt enkelt inte haft tid.

I fredags så sov jag hos Cleez och i lördags så drack vi hos Zarah och sedan åkte vi iväg till Assberg. Det var trevligt det. På söndagen så sov jag ut och sedan åkte jag & Zarah in till syrrans pojkvän och kollade på film med dom. Sedan vid åtta, halv nio på kvällen så åkte vi till Skene och åt på Napoli. Sedan gick vi hem till mig och kollade på film. Efter några timmar så fick broshan och vi för oss att åka till MC, så det var trevligt. Hade någon stalker efter oss, eller rättade sagt broshan. Är en historia bakom detta, mycket komiskt.. Vissa tjejer, höhö.

Och så var det måndag idag. Skolan gick bra idag, dock lite segt. Men jag sprang på VG tid idag och jag är stolt över mig själv. Fyfan, insåg att jag inte alls har så bra kondition. Måste ut och börja springa, när jag har lust dvs. Haha! Annars så åkte jag till min älskling senare. Det var väldigt trevligt, som alltid när jag är med honom. Så måste säga att det var en väldigt lyckad dag. =) Är otroligt glad.

Sitter hos Zarah just nu med Steph & broshan. Vi kollar på någon komedi serie på Tv, hehe. Sedan skall jag & broshan åka hem. Tänkte kolla på film och njuta av min nya säng. Som jag dock inte sett än, skall bli spännande tycker jag. Höhö..

Så jag säger god natt härifrån. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0