2587326.

Jag är så otroligt trött! Har knappt fått sova något inatt. Känns som att jag skall somna när som helst, hehe.

Jag har varit hemma, duschat, fixat mig och käkat middag med familjen. =) Och nu sitter jag hos Zarah igen. Hon håller på att fixa sig och jag lyssnar på musik.

Vid halv åtta så skall vi nog börja åka härifrån mot Landvetter. Broshan kommer hit tidigare, så får vi se om allt får plats i bilen. Inte säkert att jag ens får det, pga Zarahs stora jäkla väska. Men vi skulle fixa det!
Sedan vet jag inte vad jag skall göra. Antingen så åker jag till Kinna eller så åker jag hem och tar det lugnt. Lutar åt det hållet just nu ifall. Orkar nog inte göra någonting med min trötthet.

Hörs när jag är hemma igen! Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0