090929

Tisdag idag. Dagen har gått rätt så fort. Inte hänt så mycket alls förutom att jag hade prov sista lektionen. Det gick la som det gick. Är hemma nu och är otroligt trött. Ingen vila här inte, utan att jag har erbjudit mig och hjälpa mamma med Zarahs lägenhet och när jag kommer hem blir det plugg för på fredag har jag prov igen! Åh, jag orkar verkligen inte med skolan längre. Bara att stå ut i två veckor till och sedan har jag praktik i två veckor och sedan en veckas lov! Längtar mer än någonsin.. Börjar bli trött på skolan.

Imorgon har vi ifall orientering hela dagen, börjar halv elva. Lite gött med sovmorgon! Sedan blir det ut och orientera i skogen. Jättekul, eller inte. Hehe!

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0